Det blir mye moro med varierte aktiviteter!

Håper vi sees!

Velkommen til Slåstad ILs Allidrett

Også kalt "Barneidretten" er et lokalt tilbud til barn i alderen 3-12 år, der målsetningen er å gi en allsidig og lekpreget introduksjon til idrett og aktivitet. Allidrett organiseres ofte i samarbeid med lokale klubber og foreninger, slik at barn kan bli kjent med ulike former for bevegelse.

I løpet av året får man bl.a. utforske friluftsliv, ulike former for ballspill, gymnastikk, svømming, ski, skøyter, klatring, dans og mye annet. Allidrett skal først og fremst være lek og moro, og gi ungene mestringsfølelse og gode opplevelser av å være fysisk aktive.

undefined

Ta gjerne kontakt med oss på vår e-post barneidrett@slastad-il.no eller på telefon 91599594(Mette) eller 91300321(Ida)

Aktuelle linker: www.idrett.no/tema/barneidrett  www.idrett.no/tema/politiattest

Aktivitetskalender(Med forbehold om endringer)Last ned HER